Turbo Pascal
 
Szukanie zaawansowane
   
 
Home Rejestracja FAQ Użytkownicy Grupy Galerie  
 
 


Forum Turbo Pascal Strona Główna Pytania pong w turbo pascalu-problem
Wyświetl posty z ostatnich:   
       
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Wto 10:35, 07 Mar 2006
Autor Wiadomość
Freakman
Pierwszy raz na forum



Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Temat postu: pong w turbo pascalu-problem

mam pytanie..mianowicie chce zrobic gre cos na stylu starego dobrego ponga :) jak macie jakis kod zrodolowy to chetnie przyjme ;p. nie wiem jak rozwiazac poruszanie rakietkami. osadzilem je w oknach (window) zeby moc po kazdym poruszeniu rakietki skasowac graficzne wyswietlenie poprzedniej wyglada to mniej wiecej tak:

window(x1,y1,x2,y2);
clrscr;

ok wszystko gra tylko...po wykonaniu clrscr ten prostokat ze wspolrzednych okna robi mi sie szary i tak juz zostaje..nie wyglada to zyt estetycznie. instrukcje zmiany tla koloru dzialaja do calej reszty ekranu ale do okna nie :/


No chyba ze ktos zna o wiele skuteczniejsze rozwiazanie :)


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do góry  
Wto 15:41, 07 Mar 2006
Autor Wiadomość
istredd`
Średnio zaawansowany



Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

Temat postu:

Prościej zapewne byłoby użyć tryb graficzny. Wtedy można by było przesuwać pixele poprzez rysowanie nowych i 'zaczernianie' starych.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do góry  
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


      Do góry  

Strona 1 z 1
Skocz do:  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004
             
Regulamin